BSO, Peuterspeelzaal en Kinderopvang

BSO, Peuterspeelzaal en Kinderopvang

In de MFA zit kinderopvangorganisatie KiWi. (teksten van Stichting Kinderopvang - KiWi Kinderopvang Winschoten (kinderopvangkiwi.nl)
KiWi verzorgt kwalitatieve en professionele kinderopvang voor kinderen vanaf 10 weken tot en met 12 jaar. KiWi is een goede en vertrouwde plek waar ouders hun kinderen met een gerust hart kunnen achterlaten wanneer ze naar hun werk gaan, scholing volgen of om een andere reden de zorg voor hun kind willen delen. KiWi heeft de volgende groepen waarin uw kind geplaatst kan worden:

Kinderdagopvang
    Locatie Ieniemienie in MFA 't Aambeeld in Vlagtwedde
  • De Zeepaardjes (0 - 24 maanden)

• De Zeesterren (24 - 48 maanden)

• De Dolfijnen (0 - 48 maanden)

• Buitenschoolse opvang
  • BSO de Bevers, Vlagtwedde (van 4 - 5 jaar)

• BSO de Panters, Vlagtwedde (van 6 - 7 jaar)

• BSO Bthere, Vlagtwedde (van 8 - 12 jaar)

• Voorschoolse opvang, Ter Apel, Vlagtwedde en Sellingen (van 4 - 12 jaar)

• Peuterspeelgroepen
  • ’Plaggenborg, Jipsinghuizen (van 2 – 4 jaar) op maandag en woensdagochtend

• Professionele pedagogisch medewerkers met een kindgerichte MBO- of HBO-opleiding verzorgen, spelen en ontwikkelen in een sfeervolle omgeving met uw kind.

Kinderdagopvang contact - KiWi Kinderopvang Winschoten (kinderopvangkiwi.nl)